مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-17حوادث

کشف و ضبط 243 اصله چوب آلات جنگلی غیر مجاز در گیلان


با تشدید مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی، در منطقه کدوسرای حوزه سنگر شهرستان رشت 243 اصله چوب آلات قاچاق به حجم سه نیسان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان گفت: با تشدید مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی، در منطقه کدوسرای حوزه سنگر شهرستان رشت 243 اصله چوب آلات قاچاق به حجم سه نیسان کشف و ضبط شد.

سید مازیار رضوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تشدید مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی و پس از رصد اطلاعاتی در طی یک عملیات ضربتی، موفق به شناسایی، کشف و ضبط چوب آلات جنگلی قاچاق در یک کارخانه چوب بری شدیم.

وی افزود: برابر تشدید اقدامات حفاظتی و مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی توسط نیروهای یگان حفاظتی منابع طبیعی استان گیلان و گشت شبانه روزی در عرصه های ملی، چوب آلات قاچاق جنگلی در کدوسرای حوزه سنگر شهرستان رشت به تعداد 243 اصله گرد کاتین از گونه های جنگلی توسکا، انجیلی، لرگ، بلوط، سفید پلت و صنوبر کشف و ضبط شد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با بیان اینکه چوب آلات کشف و ضبط شده برای سیر مراحل قانونی به واحد منابع طبیعی سنگر منتقل شد، گفت: کارخانه چوب بری مذکور نیز توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان گیلان و با نظارت نیروهای انتظامی پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 243 اصله چوب آلات جنگلی غیر مجاز در گیلان

کشف و ضبط 243 اصله چوب آلات جنگلی غیر مجاز در گیلان